Be the change you want to see in the world.

Uppe tidigt denna söndags för jag jobbar, dock öppnar jag sju imorgon bitti så då blir de verkligen en tidig morgon. Men att pendla går bra hittills, ganska skönt att få en stund att lyssna på musik och sjunga. :p
Imorgon så har vi bott i lägenheten en vecka och de känns mycket bra må jag säga. Nu är de bara gardiner och tavlor som saknas och möjligen mattor så de slutar eka, en hylla skulle noga vara bra med så vi kan packa upp lådorna som är kvar. Vi köpte en byrå på ikea som vi må tillbaka me för den går inte att sätta ihop för dom har nämligen gjort två exakt lika delar. Egentligen ska en av dom va spegelvänd men de hade dom tydligen missat.. Ska juh lix på ikea ändå för att köpa knoppar och en låång gardinstång.

Oj så mycke nödvändigt ni fick reda på nu. En geting har jag på laget märkte jag nu.


Annars då så är hösten här, riktigt hurvigt idag faktiskt kallt och regnigt. Men man får försöka hitta de goda i de och då säger jag, men så mysigt då får jag ha på mig min mysiga kofta och tända ljus ikväll. Kanske rent av ta ett varmt bad nu när vi har badkar, bada gör man juh sällan på sommaren.



Kommentarer
mamma

<3 <3 <3 love to read about your life :-)

2011-09-18 @ 11:58:05
Em

Myyyysigt! Känns inte som ni varit borta en hel vecka :o

Men du kommer väl till kvällen eller??

2011-09-18 @ 13:05:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0