Home again

Oj första dagen i Teneriffa inlägget publicerades först nu. :p Vi hade i vilket fall som helst en kanon vecka! Sol alla dagar utom dagen vi åkte på marknad, vilket va perfekt. :D Skulle lätt åka tillbaka till los gigantes igen så här mitt vintern, vem vet de kanske blir vårt vinter resmål. Både jag och Jimmy älskar att resa och uppleva nya ställen, vilket är perfekt när jag vill rymma från kylan. :p

Nu hemma igen så är jag brun men dunder förkyld så jag ligger i soffan och ser på the bachelor med snorpapper i högsta hugg. Bläää är som en kille när jag är sjuk, de är såå synd om mig, iingeen har vart lika sjuk som jag är nu. Lite sånna saker, tur att Jimmy jobbar natt och sover långt in på dagarna så han slipper mig haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0