Lite om mig antar jag

Gjorde för tio år sedan?
Jag var 11 år bott i Sverige två år, gick i grundskolan.

Vad gjorde du för 1 år sedan:

Jag backpackade i Australien och nyss träffat en underbar kille som blir min sambo senare. Var i Airlie Beach gissar jag på.

Fem snacks du gillar:

*Chips
*Choklad
*Popcorn
*Mango
*Kakor

Fem sånger du kan hela texten till:

* Tracy Chapman - Fast car
* Chris Medina - What are words
* Craig David - Fill me in
* Train - Drive by
* Ron pope - Perfect for me
(Med många flera, väldigt bra på låt texter nämligen.)

Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär:

*Skänka pengar till förening som hjälper fattiga barn.
* Hjälpa nära och kära.
* Köpa drömhus på stranden i mitt älsklings land Australien.
* Resa!!
* Starta mitt företag.

Fem dåliga vanor:

*Extremt rastlös!
* Tar inte kritik bra alls. Vill ju gärna va bäst på allt.
* Tjinkig när jag ätit eller sovit dåligt.
* Sprider saker runt mig hemma.
* Kommer inte på nå fler.. Jo tycker att de är svin tråkigt att gå på promenad. Man kommer ju alltid tillbaka till samma ställe utan att nåt speciellt har hänt.

Fem saker du gillar att göra:

* Vara med min sambo <3

* Umgås med mina nära och kära.

* Resa.

* Måla.

* Fota

Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa:

* Jeffrey Cambell skor

* Foppatofflor (undantag på
Jobbet om man går mycke och ingen ser fötterna, dock helst inte!!!!)

* Läderbyxor.

* Onepiece (Och den som går ut med foppatofflor med Onepiece skämmes!)

* T-shirt med en stor varg eller liknande på.



Tre favoritleksaker:

* Min iphone
* Datorn
* Wii




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0