Föräldrar på facebook

I natt va den första natten på typ 3 månader som jag har faktiskt sovigt riktigt gott! Jag har de som sagt lite jobbigt i livet just nu så jag har inte sovigt så gott och så men med min hostmedecin så sov jag som klubbad. :p Sköööönt!
Idag har jag inte haft så mycke för mig änså länge alla fall. Men i eftermiddag hade jag tänkt att måla lite på min tavla, jag vet inte om jag är så duktig på att måla men jag tycker att de är roligt och som avslappnade. Man får välja precis vilket motiv man vill måla vilka färger man vill använda I like it!
Nu har jag bestämt mig vilka av dom två glasögonen som jag ska ha oxå, det blev nummer ett. Så i veckan ska jag ta med mamma till optikern och beställa dom.
Btw så har båda mina föräldrar skaffat Facebook...Mamma gör de nog för att hon är nyfiken på vad hennes kära barn igentligen håller på med och Pappa för att lättare hålla kontakt. Men nu må jag juh tänka på allt jag lägger ut och skriver där oxå.. Fast dom får väl ändå skylla sig själv eller?!  Föräldrar ska inte veta exakt allt som man gör, de gör ingen gott :p.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0