Dance tribute

Nu är jag tillbaka i Östersund vilket känns skönt! Jag vet inte ja om Umeå är en stad för mig..
Nu kommer jag alla fall vara i Östersund ett tag framöver eftersom de är stråket och Yran m.m Så nu ska jag passa på att ta körkortet! Herregud hur svårt kan de va?! ;p
På söndag blir det dans för hela slanten! Michael Jackson tribute som jag tänkte va med på med mina dansanta vänner plus alla dansare i Östersund så klart :) Ska bli sjuukt kul! Once in a life time liksom :D Ska uppvisas under Yran veckan så håll ögonen öppna ;)
Har saknat att dansa jätte mycke så att få lite är härligt! Alla som vill får komma till österäng söndag klockan 11 om dom vill va med :)
I övrigt så är väl planen stråååket haha första året jag faktiskt får festa på stråket så jag och Rebecka ska köra på, och träffa mycke roligt folk :)

Michael Jackson tribute kika på länken så fattar ni va vi ska göra ;)


Kommentarer
Madde

Ehhh "du & Rebecka"? INTE JAG?! :O!!!!!!!

2009-07-23 @ 21:11:26
URL: http://maddemoe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0