födelsedagar

Dom senaste veckorna har jag drömt sjukt mycke, känns som varje natt hela natten, fast när jag vaknar på morgon så vaknar jag med obehags känsla, har drömt kanska läskiga och obehagliga drömmar. Så nu blev jag så nyfiken vad allt betyder som jag drömmer så jag har sitter och kikar på lite olika drömtydande hemsidor. Tycker sånt är intressant att ta reda på. Tydligen så är dröm världen lite som tvärtom språket är de att nån dör så betyder de att de snart sker en födsel i din närhet.. knäppt. Har speciellt drömt mycke om björnar, hajar och att jag åker en lyx båt på stilla turkost vatten, ni vet sånt paradis härligt vatten. Tydligen så betyder de i de stora hela som jag kan förstå så är jag påväg i en ljus och framgångsrik framtid. Att tiden håller på att förändras till de bättre. Och de kan jag juh bara säga ÄNTLIGEN till, de är verkligen på tiden tycker jag. :) Så de är väl bara att tacka och ta emot at jag vaknar upp med en obehags känsla då antar jag. :p


Min syster fyllde för övrigt år igår och idag så hade hon vart på sitt första ultraljud. Allt såg bra ut och de lilla lilla livet såg ut att må toppen i maggen. :) Hon va tydligen nu i 9 veckan bara så de är en bra stund kvar innan vi får träffa den lilla människan där inne, men de ser vi framemot, alla fall jag! :D Planerar att åka och hälsa på henne om typ 4 veckor. :) Skönt med lite miljö ombyte tyck ja.




Men nu tänkte jag bänka mig vid tvn och se två spännande avsnitt av ghost whisperer. :) Imorgon blir de fest hos Cim för att fira hennes 18 års dag, gud vad många som fyller år i Oktober igentligen! Halva min släkt och vänner



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0