Ekka

Idag akte jag och Jimmy till Ekka de ar som en karnival? De ar massa karuseller, marknader, upptradande, mat, djur ja allt mojligt faktiskt. De ar som yran ganger 10 eller nat, assa utan musiken bara marknaden och tivolit och sa typ. :p Svart att forklara om man inte har vart dar. Sjukt trevlig dag va de alla fall hade riktigt roligt med fint vader :) Vi funderar att aka tillbaka pa Lordag men vi far se. Annars sa njuter jag av mina sista dagar som ovetande tonaring for pa sondag fyller jag antligen 20 sa hela helgen blir till ett firande kanns bra maste jag saga. Dock blir de inte de tradisonella ga-pa-systemet-for-forsta-gangen trip men kan inte pasta att jag ar ledsen for de, har juh fatt kopa pa bottel shop (Australiska systembolaget) sen jag va 18 sa jag fick som de privilegiet narga manader i forskott. Jimmy ar mycket hemlighetsfull infor sondagen, vilket ar valdigt jobbigt for en nyfiken tjej. :p Men han har lyckats bra, jag brukar kunna lista ut va folk har fixat for mig. Inte med mening att jag letar efter presenter eller sa utan att jag bara pa nat satt vet vad som ar mest logiskt att dom kommer fixa men med Jimmy vet man aldrig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0