Bla himmel

Himlen ar oskyldigt bla, antligen sa har jag fatt sett sooolen! Ar lite rod om nasan men annars sa ar de gott. Har vart pa resa med pappa som sagt in i jungeln och pa smala smala skogsvagar och huksflux kan de komma en stor fet timmer-lastbil som man moter i hogfart pa en smal och sjukt krokig vag. Trodde fan att om jag inte skulle bli kottfars sa skulle jag latt da av hjartatack! Men jag lever och mar bra. Holl andan i sakert en timme kandes de som medans pappa tranade sina rallysvangar. Mamma hade blivigt GALEN men lugn bara lugn allt ar bra nu haha. Nu ar vi alla fall pavag tillbaka och de ar soft att kuna anvanda datorn i bilen. :) Har kontakt med en kille som jag under veckan kommer att aka norrut med en som jag tydligen akte med fran stockholm haha, varlden ar bra liten anda.
Vissa mannsikor gor mig TOKIG!! Meeen de ar val bara le och va glad och forsoka undvika dem ;).

Hemma bra men borta ar faktiskt bast!



Kommentarer
Madde

ÄLSKAR BRILLORNA!

2010-02-18 @ 22:20:24
URL: http://maddemoe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0