Hachiko - a dogs story

Sag nyss filmen Pappa skickade med pa Usb-stickan jag fick forra  veckan Hachiko - a dogs story hette den, trodde de skulle vara nan tecknad film eller nat med pratande djur men ojojoj vad jag misstog mig! Helt underbar vacker film som dessutom ar en verklig historia vilken jag tycker gor de hela liite battre. San fin historia om lojalitet och typ vanskap kan man nog saga, blev verkligen rord till tarar. Jag ar sa dalig pa att forklara filmer utan att avsloja for mycke sa ni far google den eller gor inte de foresten se den utan att riktigt veta vad den handlar om,  for mig ar den verkligen se vard.
Se den en kvall du kanner for att mysa framfor en bra film. Jag hade verkligen inga forhoppningar for filmen utan tankte bara kika pa va de va Pappa hade skickat och snacka om att jag fick en underbar overaskning. :) Mycket val genomtankt film tycker jag, allt fran musiken till manniskorna till hur dom filmar allt mumms!

Over till nat helt annat nu, jag har fatt jobb pa en italiensk resturang och ska borja nasta helg! :) Fatta lycklig jag ar?! Fa ett jobb tjana pengar och erfarenhet. Ska bli jatte kul att borja alla som jobbade dar verkar jatte mysiga och trevliga. :) Nae nu blir de sova, ville bara dela med mig av min harliga film upplevelse! :D

BTW ni som inte har sett The Blind side an gor de for guds skull!! De ar en kalas bra film, an av dom basta jag sett faktiskt, nu har ni fatt tva film tips som ni ma se harre gu nu fick ni mycke att sta i. ;)






Kommentarer
vanessa

graaaattis till jobbet gullet <3

2010-07-07 @ 00:22:13
agneta

JAAA, jag ska se både filmerna innan 2022 promise! Härlig med en resumé så jag väljer rätt när jag är på gång. LOVE YOU ;-)

2010-07-07 @ 20:28:30
C

Eller hur mamma!! Som att jag tanker lata dig vanta tills 2022 for att se tva fjuttiga filmer en som jag speciellt vet att du kommer uppsakatta! :p

2010-07-09 @ 14:30:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0