De blir som de ska tillslut..

Åhhh de blir inte inflytt till min drömlägenhet.. Hyresvärden hade ändrat sig så hon fick inte hyra ut i andrahand ändå.. Men tydligen så va de inte meningen att vi skulle bo där, så nu blir de spännande att se vart vi kommer bo i september. :p
I dagarna här har de vart STORM!! Har aldrig vart med om dess like. De regnade så mycke så jag såg inte shopping gallerian som ligger på andra sidan vägen där jag jobbar. Sen så blåste de orkan vindar och inte nog med de så va de disko på himmelen och de lät som att de föll bomber över stan för så högt small de verkligen!! Utan att överdriva. De är de sjukaste jag har sett i mitt liv tror jag bestämt. :O Men de är juh fortfarande 27 grader hela dagarna så de är skönt :).
Har väl inte så mycke att uppdatera er, jag jobbar, solar och sover mycke mer än så har jag inte hunnit den här veckan. :p Ledig imorgon men sen jobbar jag helgen igen.. Pengar blir de alla fall :) Måste köpa Yran biljetter innan den 12 för sen höjer dom priset.


Kommentarer
Em

Jag gillar din inställning. Om jag ändå också kunde se positivt på liknande saker. Jag har nog något att lära av dig. Puss!

2011-06-09 @ 22:50:21
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0