Hösten

Jaha och plötsligt va sommaren över och hösten kommen. Måste köpa mig en regnjacka nu när man cyklar och går överallt.

 

Börjar kännas lite väl litet att bo på 18kvm.. Man kan ju inte göra mycke här inne för de råder stor platsbrist. :p Så nu är jag på jakt efter större, de är dax. Jimmy börjar plugga på måndag (till lärare) så när han sitter uppe hela nätterna och pluggar till tentor så kan de vara trevligt att kunna gå och lägga sig i ett annat rum.

 

Nog om detta. Lite trevligt är det med höst också för de kommer ut mycke snygga skor! Visserligen så är de skorna jag kärat ner mig i inte särskilt vinter vänliga. Eller de beror på, de piggar ju definitivt upp i höst-mörkret!

 

gemig-gemig-gemig! Äntligen en glittersko med en bredklack! 

 

 

Glömde nästan att berätta om att jag va på massage igår! Heeelt förstörd idag! De va naprapat/massage, jag kan ju få väldigt ont i nacken och rygg så hon knäckte och tryckte och rättade till den igår. Och de känns idag! Dessutom har jag stora runda blåmärken på ryggen efter sugproppar hon använde för att typ lyfta upp muskler med. Haha men de är välbehövligt! Ska tillbaka den 10 sept. 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0