2013 Let´s rock this shit!

 
Nu har det gått en månad på 2013 har vart sjuk typ två veckor av året än så länge men nu är jag typ frisk! Kliar som fan i musklerna, saknar gymmet! Men imorrn så är får jag äntligen börja igen!
 
Alla fall fick ju lite tid att fundera på vad jag vill med detta år. Så nu kör vi en bildlista med mål och önskningar!
 
 
 
Jag vill såklart ha ett nytt jobb som jag tycker om, som jag längtar att gå till. Jag är så äckligt less på att ha jobb som jag går till för att jag måste men hatar varje sekund jag är där!
 
 
 
 
Största rädslan är för att dö eller att någon nära mig dör. Helt sjukt vad obehagligt jag tycker att det är det här med döden! Får ont i magen nu bara att skriva och tänka på de. Vilket gör vardagen aningens jobbig ibland, tex när jag ska flyga någonstans eller att nu min älskade sambo ska bli polis med pistoler, skurkar och höga farter i bilarna. Så att make peace med döden vore skönt.
 
 
Börja fota igen! Av någon anledning har jag lagt det på is nu ett par år. Blev så konstigt nog i Australien när kameran var för otymplig att bära med sig, och att jag inte ville att sand skulle krypa in. Men jag vill börja igen, är ju riktigt ringrostig men jag tycker ju att det är så roligt! Föredrar ju att det inte är vitt på backen och grått på himmelen men man tager det man haver antar jag.
 
 
Jag vill till London! Jag har bestämt mig att fira min 23års dag i London vore perfekt! Det önskar jag mig verkligen. Shoppa på Victorias Secret bland annat!
 
 
Äntligen fixa mitt amerikanska pass! Måste åka ner till Stockholm och boka tid hos amerikanska ambassaden för att uppdatera mitt pass, det senaste jag har är från när jag är bäbis.. Ta tummen ur och fixa det.
 
 
Sluta göra saker för att alla andra ska bli nöjda och glada, tacka ja till nåt jag egentligen inte vill göra för att andra ska bli nöjda. Det är ju löjligt! Det måste jag sluta upp med. Vara ärlig med mig själv är det här något jag vill göra? Nej. Ne men då ska jag inte göra det heller. Lita på min egen magkänsla. Lita på att jag fixar det själv.
 
 
 
Nu tycker jag väl att gifta oss i år är för tidigt men såsmåning om. Det känns som att jag har hittat min man nu. Han gör mig lycklig. Han gör mig tokig ibland oxå men det hör till. Jag saknar honom när han åker bort. Han kompletterar mig bra, saker jag inte är bra på lär han mig och tvärt om. Vi vill samma saker med framtiden. Kan inte riktigt sätta fingret på vad som gör att vi är så bra tillsammans men det är vi helt enkelt. Damn boy I really do love you!
 
 
Föralltid återkommande känns det som hahah men det är dax nu. Jag har hittat ett bra tränings rutin nu och jag ÄLSKAR att träna nu (trodde väl aldrig att jag skulle skriva det och mena de!) men det är dax att känna sig snyggast. Det finns inget som står i vägen för målet så det är som bungy jumpet det är bara slänga sig ut och göra det.
 
 
Sluta grubbla för det som har varit, det har kommit och gått. Kommer aldrig gå att backa tillbaka säga nejmen väntavänta jag vill göra om. Acceptera och gå vidare. Och sluta oroa sig för framtiden. Inte direkt mycke jag kan göra åt det. Det blir som det ska i slutändan ändå. Leva nu, njuta av nu. Ta imorgon som imorgon kommer. Gu så många oros timmar jag kommer kunna fylla med lycka och nöjdhet istället.
 
 
Det är något Jimmy är riktigt duktig på och något jag verkligen skulle vilja lära mig! Skitsamma om den personen inte gillar mig eller tycker att jag har konstig frilla eller tycker att jag jobbar dåligt eller gör en dålig presentation! Vad spelar det för någon roll vad andra tycker?! egentligen. Titta snett på mig då, viska om mig bakom ryggen, tyck att jag har gjort ett konstigt kläd val, tyck att jag är för tjock, tyck att jag är lat, tyck att jag verkar vilsen. Kommer dom se ner på mig nu när dom får reda på att jag fortfarande inte har hittat ett jobb? Jag tänker inte BRY mig längre. Härre gu har ni inge bättre att tänka på eller prata om så är det inte direkt min loss. Så länge jag är nöjd. Så länge jag tycker att jag gör mitt bästa. Så länge jag tycker att det är snyggt så är de som spelar roll. Jag tänker sluta lägga ner tid på att tänka undra vad dom tänker nu, gu tänk om hon inte tycker om att jag gör så.  Kommer nog krävas träning men fatta vad befriande!
 
 
Och viktigast av allt bara vara lycklig helt enkelt.
 
 
 


Kommentarer
Em

Fint och inspirerande inlägg! Man har mycket att jobba på men som du säger, det är bara att kasta sig ut. Pussssss!

2013-02-06 @ 20:13:41
aa

Bästa upplägget ever <3 och faktiskt det enda möjliga, men för mig är du redan succé det hände den 15 augusti 1990 ;)

2013-02-07 @ 10:44:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0