Måndag

Första dagen som student! Har varken boken eller något annat så de kunde väl ha börjat bättre men har ordnat allt nu på morgonen så de löser sig. Har även ringt IGEN till Lerstenen och kolla hur det går för våran dröm lägenhet!! Jag förväntar mig att dom ringer och erbjuder den till oss nu i veckan.
Igår så va första vårdagen för i år men det verkar hålla i sig hela veckan fy fan så gött!! 
Kommer bli en bra vecka detta imörra ska jag få en 90min ansiktsbehandling skönt och behövligt och senare i veckan blir det frisöbesök. Pysla om Cecilia vecka för det är jag värd.
Verkar bli lite mer jobb nu framöver oxå vilket alltid är roligt, speciellt nu när man börjar kunna lite mera om alla förlovning och vigselringar.  Skulle vara roligt att få gå nån slags kurs, typ guldsmedskurs kanske inte till utbildad guldsmed men få någon slags grund förståelse om stenar, kupningar, fattningar mm. Så jag får mer kunskap om det hela, är verkligen en jungel det där med ringar! Får kolla upp om det finns i Umeå. 
 
Nu ska jag snart ut i fin vädret ( +7!!!!) för att köra ett gympass trots att det är måndag och alla tränar på måndagar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0