Pappas stuga! <3

Älskar verkligen att va i Pappas stuga här är det nästan alltid lä så jag kan sola i lugn och ro utan att bli stör. Det är ca 8 km hem ifrån hit nästan bara uppför hela vägen så man får bra träning på vägen. Och så har han tvättmaskin så medan jag ligger och steker så kan jag passa på att låna maskin :) Sen när de blir varmt eller jag blir less på solandet så kan ja vattna trädgårn, skjuta luft pistol, kasta pil eller måla lill-stugan. Perfekta sommar stället :). Och imorgon får han nycklarna till hans nya lägenhet vilket blir kul att äntligen få se! Jobbar 07.00-17.00 imörra så får se om jag hinner/orkar se den imorgon. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0