Nu äntligen!

Jag och Jimmy hade ett vad nu i veckan, att jag inte skulle läsa några bloggar och Jimmy inte skulle se nån sport. Så det är därför jag inte har lagt upp bilderna. Båda klarade det så ingen fick två timmars massage...
 
Men NU kommer bilderna på lägenheten!
 
Hallen med badrummet där dörren står lite öppen.

Vårt kök 

Min duktiga Pappa har byggt hyllan åt oss

Utsikt från köksfönstret

 
Vårt lilla men mysiga sovrum
 
Vardagsrummet med fungerande öppenspis! 
Matplatsen/ min favorit del av lägenheten!
 
Med utsikt över parken där man kan sitta och titta på folk som går förbi eller festar i parken
 
Så ser det ut hemma hos, vi bor som sagt på Haga i Umeå ca. 1km från stan de är bara rulla ner för backen i princip så är man i stan. Det är ett gammalt läkarhus som är ombyggt till fem lägenheter, så de är högt i tak, luftigt och lyhört men vi trivs super bra!! 


Kommentarer
Maria Bergholm (kusinen)

Hej Cissi, åh vad fint ni bor. Ser jättemysigt ut och Haga! Perfa! Ha det gott! Säg till om du kommer till Stockholm så kan vi ses :) Kram Maria

2013-05-27 @ 13:46:04
URL: http://miabergholm.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0