Valentine's day

Valentine's day is coming up!
Tror faktiskt det är min favorit "högtid", en dag per år som är åtsidosatt för att visa de man älskar hur mycke man bryr sig, underbart! Jag skiter fullständigt i att bittra människor säger att det är butikerna som har hittat på de för att få sälja. Fan så bra jobbat av dom säger jag bara! Kärlekens dag. I år kommer jag köra all in. Har så mycket att vara tacksam över och så många som jag älskar som jag vill hylla. Tänkte bara påminna er om de! 14 Februari så nu har ni lite tid på er att känna kärleken. Det är faktiskt inte bara för dom med partner alla har människor i sina liv som man älskar. 
 
 
Feel the LOVE
 
 
 



Kommentarer
Mor

Jaa, bättre en dag under ett år än ingen alls ;)

Love is all you need <3

2013-01-26 @ 11:52:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0