Nu är det dax igen

Nu är det dax igen flytten sker den 13 April till en super charmig lägenhet på Haga. Men det blir sista gången vi flyttar innan Jimmy´s examen, hoppas jag alla fall! Det är ett gammalt hus som är ombyggt till lägenheter som ett gammalt par hyr ut. Högt i tak, stora fönster, öppenspis och trägolv. Nu längtar jag faktiskt efter att få flytta men det är ju bara en månad kvar. 
 
Annars har det väl inte hänt så mycket, har fått jobba hela veckan som är bra klirr i kassan i slutet på månaden. Jo men juste fick G+ på min första naturkunskaps tenta, jävligt nöjd då det blir sjukt stressigt att plugga och jobba heltid en vecka. Har även klippt lugg igen. Men nu till veckan så ska jag lägga ner all tid på tenta nummer två, om det inte blir jobb för det blir faktiskt prio ett men det tror jag inte det blir. 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

sötnöt <3

2013-03-10 @ 15:45:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0