19 dagar

Igår blev det grill premiär och vi satt till och med ute och åt i solen super härligt! Kan det inte va sånt här väder ända fram till efter studenten minst?! fatta härligt!
Madde har just vart här, hennes klänning va kanon fin och du kommer va snyggast på balen gumman! :) Nu så ska jag sitta och sy på kvällarna fram över :).
Nu är det bara 19 dagar kvar tills vi åker till turkiet och jag lääängtar! Tur att de är så fint väder nu så man kan grunda solbrännan nu så slipper jag bränna mig sen! :D Ikväll blir det att grilla igen men vi sitter nog inte ute för att de blåser lite kallt från fjällen. Imorgon så är jag "ledig" min psykologi lärare ska bort och jag är klar  med webbdesign kursen, skönt! fast ja måste göra klar psykologi fördjupningen på kroppsspråk men de kan jag sitta ute på altanen och göra om de är fin väder :D. Sen ska ja in och träna med Paul när han har slutat :). Tråkigt att träna men skönt när jag väl har gjort de:P
Jag har juh glömt att berätta att igår så hittade jag och fixade jag min första cykel punka! :D stod i ladan och skruvade och sen letade hålet på slangen i en hink med vatten så nu skulle Paul hem och fixa slangen åt mig så jag kan sätta tillbaka den och sen sälja cykeln så jag har pengar till resan! :D Men ja måste erkänna att jag är stolt över mig själv :). Fan ja börja kunna mycke ja :D ena dagen så är jag fotograf och säljer bilder och nästa byter jag cykel däck eller syr :P.

  JAg vill åka NU!  måste köpa en bok oxå som jag kan läsa annars så blir jag så rastlös när jag ska sola :P


Kommentarer
Anonym

Haha tack gumman :D hela vårt gäng kommer att knäcka på balen ;)! <333 tur jag har dig som hjälper mig att sy :D Du kom ihåg vad vi sa? Du vinkar in bartendern, jag bjuder ;)! HÄR SKA DET SUPAS ! :D



JAG VILL OXÅ ÅKA NU NU NU !

:D btw, härlig semesterbild ! :D!

2009-04-26 @ 16:34:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0