Feber + Fest = Sant!

Fy va ledsen jag va imorse när jag vaknade och mådde pyton! Jag hade juh längtat så mycke efter dennan kväll, hade 38, 9 i feber och hade ont i hela kroppen så jag gick som en gammal tant så fort jag skulle upp på toa eller dricka vatten, kunde inte räta på mig för de gjorde ont!! Men nu några timmar senare så mår jag tack och lov lite bättre. Ringde mamma och va så ledsen att jag inte kunde gå men då sa min underbara mor att ta en ipren nu gå och ducha och sen ha kul med dina kompisar. Lite annorlunda svar från sin mamma men de är därför jag älskar henne! Så sagt och gjort har tagigt en ipren, min feber är nere i 38,0 vilket snart innebär att jag har normal tempratur! :D Ska gå och duscha nu och fixa i ordning mig för kvällens festligheter.


Kommentarer
linn

jag hittade min vågtång på elgiganten på lillänge =)

Krya på dig!!

2009-04-10 @ 14:22:32
URL: http://goblinn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0