Fjällen

Imorgon åker jag med Pauls familj upp till åkersjön för att köra skoter och få i mig lite fjälls luft. Har inte åkt skoter på hela vintern så de kommer att bli roligt. Har precis packat klart, blev inte så mycke saker men de är svårt att packa när jag inte riktigt vet hur länge jag blir där. Pauls familj ska va där tills torsdag men jag vet inte om ja blir där riktigt lika länge för att mamma ska till stockholm på tisdag eller onsdag så då kanske jag åker hem och tar hand och hus och katt. Sen är det juh 50 dagars på torsdag oxå. :P

Idag har jag vart ute i solen och solat, de va så skönt fast de blåste jätte mycke. Greta va helt hysterisk för de satt fullt med flugor på väggen och hon älskar att fånga och äta flugor så de va hennes paradis. Till lunch när paul hade vaknat till liv så gjorde vi amerikanska pannkakor med bär och glass mumms! har massa bilder som ja ska visa sen men Emelie har fortfarande min sladd!! :P Igår kväll så va de 3 rådjur precis utanför vardagsrums fönstret, helt sjukt va nära dom va. Stod där och betade och en la sig ner i gräset ett tag. Dom är så söta!

Min dunderkur vet ja inte om den har hjälpt men jag mår bättre idag. Ett bra tips för att rensa systemet är att koka upp vatten hälla i en skål så att de ångar hälla i några droppar eucalyptus olja, inte för mycke bara 2-3 droppar räcker annars så storknar man tro mig!, och sen lägg en handuk över huvudet och andas in ångorna. Det hjälpte jätte bra! idag kan jag andas genom näsan, ibland alla fall :D.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0