Glad påsk!

Glad påsk på er alla! :D

Som sagt är jag sjuk.. febern är borta men snorig och hostig har övertagigt. Känns segt speciellt eftersom de bara va 5 veckor sen jag kände så här sist...
Men nu gör jag allt för att snabbt bli frisk! :D
Tog just en dunder dryck som innehöll:
3-4 pressade vitlöksklyftor
två pressade citroner
1-2 matskedar honung och varmt vatten.
Fy i helvete vad de smakade illa! först så tänkte jag mm de här va juh inte så farligt smakade citron och honung men sen håll i hatten va starkt de blev då kom vitlökssmaken! Jag kunde inte dricka upp hela. Så nu kommer jag gå runt och stinka vitlök. Nu håller jag mig nog till citron vatten. Kanske att jag tar drycken imorgon igen om jag känner att den har hjälp och när jag har glömt bort hur de smakade... om de nu går...:P
Ikväll så blir det påsk middag med familjen, men vi är inte såna som tycker om varken "påsk mat" eller traditioner så ska vi troligen köra på nåt asiatiskt eller kanske att vi göra raklett. :) 

I onsdags så hade vi alla fall jätte kul! :) började med förfest hos Hansson  med lite poker och skvaller sen så tog vi bussen in till stan och gick till Upstairs där vi dansade och hade jätte trevligt! Synd bara att Emelie inte kände sig pigg så hon stannade hos Hansson. Men på 50 dagars som är nu på torsdag så får vi ta och göra om de! :)

Är det nån som har dunderkur mot förkylning så skriv! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0