Np prov

Har haft nationella prov i svenska B idag, gick faktiskt förvånansvärt bra! :D
Efter provet så fick vi sluta, jag och emelie gick på Törners och firade med en lunch :). Sen kom Martin "kaffe latte pappan"  och köpte en latte och en socker bomb.

Till helgen blir det roligt först klass fest och sen drar jag Paul, Emelie och kanske Jocke till sundsvall på lördag! :D Ska bli skönt att lämna denna stad! :P

Näe nu ska jag och Paul till gymmet. Sen ska jag svimma i sängen och bara gosa hela kvällen och kanske ta sovmorgon imorgon!


Kommentarer
Emelie

Meeeeen, jag också KANSKE ska med till Sundsvall =P

2009-04-01 @ 16:08:50
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0