Regn?!

Vad är de här? jag har inte beställt regn?! jag vill ha sooool juh!! :D
Idag är en bra tisdag för jag har ingen historia. TJOHO! Och ingen svenska heller för den delen, eftersom jag gjode talet förra veckan så är kursen klar för min del. :) Så idag börjar jag ett. Glömde att berätta men sålde ännu en bild till mammas kille som skulle ge den till sin dotter i födelsedags present :D. De rullar på, men nu hoppas jag att de ringer nån på cykeln oxå för 1000 kr skulle sitta fint. :p Idag har jag inget speciellt planerat utan de blir väl till att plugga hela kvällen. Har NK prov imorgon 08.15 uscha! Sen måste jag göra klart min psykologi oxå...Mycke att göra nu med skolan och studenten. Näe men nu ska jag gå ner och äta frukost med Paul. :) Kanske att vi gör pankakor :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0