SOOOOOL

Vaknade imorse och va sjuukt trött! Men så öppnade jag rullgardinen och solens strålar lös in i rummet så blev jag genast mycke piggare och gladare! :D Hade Nk prov i morse, tror de gick ganska bra. :) Nu har jag en köpare på cykeln oxå. :D så ikväll är jag 1000 kr rikare! :D tjoho! :)  De va nå tjall på ena växeln på cykeln igår men min underbara älskade pojkvän fixade de åt mig idag på hans hål timme och snacka om jag blev lycklig när jag hörde att han hade fixat de. :D TACK ÄLSKLING! (K)
Imorgon är det valborg och de är = Fest! :D ska grilla och ha de mys hos Hansson sen vidare till Linus :) har lite saker att fixa tills imorgon men de löser sig! :D Hoppas på fint väder och varmt. Kan man sola på dagen och sen på eftermiddan grilla :). perfekta planen. Näe nu ska jag kika på ett avsnitt på nya sesongen av the hills. I love it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0