3 aug

Lördags yra Mycke roligt folk men president talet sög! Kom upp ur en messmörsbruk?! Tråkigt!!! Men Gaga ägde! :) men mina fötter är helt blåslagna haha :p världens blåmärke på väster fot, men de är sånt man får ta. :p
Idag så fyller min Pappa år så Grattis Pappa! Han hade unnat sig en natt i sydney och en båtshow så han mår prima. :) Åhh ta mig tillbaka till Australien!! Längtar sjukt mycke tillbaka! Vad jag inte skulle göra för en biljett dit snart..
Idag så har jag väl inte gjort så mycke, eller jag skriver på mitt CV eftersom jag har bestämt mig för att flytta tillbaka till Östersund tillsvidare så må jag juh hitta ett jobb här nu. Så imorgon blir det stan för att dela ut Cvn.

De va min mardröm, nu är det verkligenhet...



Ta mig tillbaka till sol och värmen i Australien!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0