En måndag

Idag har jag både kört vilket gick jätte bra! :) Sen åkte jag och Martin till Rätan för att säga hejdå till Em.. Roligt att vara där men lite sorligt att åka för nu lär jag inte träffa henne förns typ...Jul? :O För övrigt så har jag bestämt mig inte nu till helgen utan nästa då är de fest hos mig :) Så alla mina kära vänner är välkomna! :)
Mamma är i stockholm med jobbet så jag får ta hand om huset mig själv och katten, ganska skönt att va hemma själv tycker jag. Eller när de börjar bli mörkt så blir de läskigt! Tycker inte om att sova och lägga mig ensam. Men jag överlever nog :p.
Jajuste, i lördags så va jag och Martin ut till åsgård där min foto lärare och  svenska lärare bland andra skulle spela. Jag tror inte att ni annar hur långt och öde åsgård ligger! Först bort till brunflo sen skulle man svänga upp där de stod typ risstna och sen kom en grus väg... och jävlar i mig vi trodde fan att vi skulle komma till typ jokmok där ett tag! Skogskog och åter skoooog inte en människa i sikte (inte björn heller för den delen.. jag som så gärna vill se en!) Och de som skulle va i åsgård skulle vara ett ganska stort evenemang. Men till slut så kom vi fram, vi som inte äns hade bestämt oss om vi skulle in för de kostade nämligen 180 kr, ganska dyrt tyckte vi. Väl framma så va de massa bilar och folk och mygg så vi träffade Alex utanför och hon sa att vi kunde komma in för 150 om vi ville men de va lite mycke ändå så vi stod och kikade utanför en  stund men sen vände vi och åkte tillbaka igen. Vi åkte och hämta upp Thomas och åkte på Pause och fikade typ halv 11 sen kom de massa annat känt folk dom tog en öl och vi satt och snackade, mycket trevlig kväll ändå. :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0