gött

Invigningen av de nya Törners va mycke trevligt, fick champange och massa olika smak prover på olika saker. Och de är så sjukt fint där! Snacka om att de kommer bli trevlig där när alla affärer är klara så man slipper bankandet och så. :p Sen så hämtade Sissi upp mig och vi åkte hem till Jennie. Där blev de till att dricka lite vin och sen åkte vi in till Marité, fast när vi kom in så¨va de inte mycke folk alls :p. Men vid tolv så börjar de komma lite folk man kände, blev en riktigt trevlig kväll som avslutades med korv på raggarn. :D





 
Ikväll så är de dax igen fast slå på lite hårdare, massa trevligt folk som kommer hit ikväll sen lär de bli marité och efterfest hos mig igen :).
Och jag hostan håller i sig..Trodde nästan att jag skulle dö inatt :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0