Hosta är djävulens påfund!

Åh va härligt att solen är tillbaka!! :D Nu snart ska jag springa ner till bussen och träffa Sissi på stan. Sen ikväll så ska jag på premiär av den nya Törners de ska bli riktigt spännande att se hur de ser ut. :)
Igår ringde Linus från Boden, dom hade haft fält vecka hela veckan och hade nyss komigt tillbaka. En dusch va drömmen sa han haha och att sova i en säng skulle bli underbart och att få komma hem på torsdag va som lilla julafton. :p Tror han börjar inse att lumpen kanske inte är så kul ändå, jobbigt i alla fall :p. Näe men nu må jag ner och dricka nåt varmt för jag har fått hosta igen.. Va vill hosta mig här i livet igentligen?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0