Näe nu ändrara jag mig igen!

Som vanlig så har jag ändrat mig igen.. haha näe jobba och bo i Östersund känns sjuukt tråkigt och inte de jag vill. Så nu har jag bestämt mig. Norge från första september tills jul och sen Australien från februari tills maj eller början på juni! De lockar sjukt mycke mer! Varför nöja sig med de trygga när man kan göra något storslaget!? Så nu är de körkort som ska tas och jobb i norge som ska hittas men jag kommer såklart att lyckas om jag bara vill!! :D Nu är de dax för mig att sluta deppa och göra de jag alltid har velat och önskat. Nu för ett år framöver så är de mig jag ska ta hand om och göra precis de jag vill bara ta hand om mig. Vara med kompisar och bara ha the time of my life! :) Nån som har lust att hänga med till norge och tjäna massa pengar och ha kul så slå mig en pling ;). Jaa juste nu har jag bokat in 10 körlektioner nu i augusti så nu jävlar ska de kortet tas!! Har juh hela dagarna på mig att plugga teori så de borde gå. :)
Ikväll nu så ska jag laga mat till mig själv för mamma ska på dans låångt bort och Oscar åkte på frilufsgrupps resa till kroatsien igår så jag ska ha tjej kväll med mig själv :). Ska laga nåt gott och lätt för jag orkar inte stå länge i köket, och sen se på tjejfilmen som går på typ 3an eller 5an ikväll och bara rå om mig själv. :) Kanske ta ett bad och läsa veckorevyn. :)
Ej att förglömma, inte nu till helgen men nästa så planera in PARTY! För på lördag den 15 aug så fyller jag 19 så de ska såklart firas! Så planera in de i kalendern och så ska jag klura på vad jag ska hitta på för kul. ;)




De finns så sjukt mycke skumma och roliga foton i arkivet så ibland undrar man juh xD
Sissi och jag på båttur i Umeå. Haha den bju jag på ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0