Ord är bara tomma löften

Nu va de dåligt med uppdateringar men jag har haft fullt upp i helgen. I lördags fyllde jag 19! Dagen började med att min lilla mamma kom sjungandes med tårta och presenter sen så ringde pappa från Australien för att gratta mig. Skönt att de va fint väder så jag kunde ligga i solen och läsa en bok, super skönt va de! Men sen mot 3 tiden så körde jag med mamma till ica för att handla och för att hämta Oscar som hade vart på utlandsresa till Kroatsien bland annat med frilufsgruppen. Sen kom mormor och morfar och min gudfar/morbror och åt födelsedags middag, super trevlig och mysig kväll och min mormor och morfar är så söta haha. Sen kom Happe och åt tårta och pratade mys!
Igår söndag så åkte vi till Torpshammar (jag körde) för att släppa av och hjälpa Oscar att flytta in i hans rum/lägenhet. Han ska nämligen gå gymnasiet där typ brandmans gymnasie. Så där ska han bo i 3 år framöver, kommer bli tomt utan den lillen här.. Men han hade ledigt i helgen så han skulle komma hem då :).
I veckan har jag lite att stå i ska söka jobb som aldrig förr, ska ha körlektioner, möten och festplanerande.

" Ord är bara tomma löften, de är handligen som räknas."


Kommentarer
Carro

Cecilia tack för den goda tårtan :D

Jag längtar sjukt mycket till fredag ska bli jätte roligt! Har fixat med jobbet så jag kan vara hos dig längre och allt :D

2009-08-17 @ 23:08:01
URL: http://happe.webblogg.se/
Madde

Ska han bli brandman? :D

2009-08-18 @ 00:47:33
URL: http://maddemoe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0