Sista Yran dan..

Fy fan vad kul jag hade igår!!! Började med en förfest hos Jennie men eftersom vi kom ganska sent så stannade vi kvar i typ en timma hos Jennie körde lite jag har aldrig och sånt, sen tog vi taxi in till stan. 5 tjejer = 40 kr var så vi tyckte att de va lätt värt de. Sen så gick vi på Silent Disco men de va så sjukt lång kö och eftersom vi är av de rastlösa slaget så smsade Sissi Pecka som är arrangör/ ägare av Yran så han kom och sa till vakterna att de här 6 brudarna ska in, sagt och gjort fick vi gå före alla i kön och komma in 10 min innan alla anda! :D Dansade och skrattade som galningar och tog massa roliga kort medans stackarna i kön fick stå och trängas :p. Sen sa Djn i våra lurar att "okej ladies your privet time is soon up and we will let in the public". :p Sen stod vi längst fram och dansade fötterna av oss fan va kul de va!! Tack älskade vänner som gjorde min kväll! Efter när de började ta slut så va vi sjukt törstiga så vi gick och köpte loka och nudlar mumms. Och lilla Mamma va så snäll och hämtade oss typ 3 i natt. Underbar kväll verkligen! Och nu är de bara att ladda om för snart kör vi igen!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0