Smälter som smör i solsken!

Man typ smälter juh bort i denna värme! Men oj vad jag älskar den! :)  Idag har jag bara legat i solen och läst och blivit brun. Försökte putsa fönster men de va för varmt så jag sket i de. :p Sen blev det en tidig sommar middag med räkor sallad bröd och massa annat gott. :) Igentligen skulle jag gå på bio ikväll men de kändes lite slöseri med tanke på hur fint väder de är ute. Så ikväll blir det mys med Happe, vi har väl inte riktigt bestämt oss vad vi ska hitta på men kvällen får avgöra :).
 Jag har sett många dans filmer i veckan och vad glad jag blir av att se dom :). Måste verkligen ta upp dansen igen! Jag har saknat den. Step up 2 the streets är alla fall min favorit film hittills. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0