Svårt att komma på rubrik varje gång..

Jag vet jag vet dååligt uppdatering men jag känner ingen insperation för att skriva..Har inte mått så bra den här veckan av olika anledningar men mest för min jävla host!! Den kan juh gå och ta sig!! Är jobbigt att bara ta bussen till stan för jag sitter och hostar som en galning...USCH! Men ikväll ska jag gå till mammas kompis som är läkare som skulle lyssna på mina lungor och hjärta. Orkar inte gå till frösö-hälsocentral, de ända dom vill där är att man ska gå så fort som möjligt. Helst inte komma alls, och om man äntligen får en tid för man säger att man har hostat i 4 veckor och håller på att typ dö så möjligen att dom tittar lite och sen så får man penicellin ( om de stavas så?). Sååå de känns bra att försöka undvika att gå dit så länge jag kan och orkar. :p
Städade vinden igår med mamma och jaa man kan väl säga att jag har jääävligt svårt för att släga saker märktes där på vinden. :p Massa födelsedags kort ända sen jag fyllde typ 5, my littel ponny häst, massor med fula nyckelringar och sudd undrar ja vad jag tänkte på när jag la de i en låda och tänkte att jaa men ett 10 år gammalt sudd kommer jag säkert ha användning för senare i livet?! Haha aja blev många go skratt alla fall. Men jag hittade lite roliga saker bland annat en bild på pappa när han är 18 men han ser lätt ut som minst 25 på bilden, kostym och grejor inte som pojkarna ute på stan nu för tiden precis xD. Och inte att förglömma jag hittade en påse studdsbollar! Så i natt så studsade jag och greta (katten) studsade efter :D.
Höll på att glömma men jag va hos optikern idag och ja nu blir det glasögon för min del, fast som tur va bara när jag kör bil och typ tittar på tv. Men har fått hem 5 par prov bågar så jag ska ta kort och ni får lämna omdömme. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0