teori...

Happ nu får man inte gå ner på nedervåningen heller för där är det tydligen födelsedags förbredelser i full gång. :p
Idag så har jag vart på banken och satt in mina skattepengar på mitt konto så nu är jag rikare igen :). Ska nog unna mig nåt fint som jag kan ha på mig nästa fredag xD. Jag har oxå pluggat körkorts teori...fan va de är mycke onödigt man ska kunna, och dom formulerar juh frågorna så att man nästan måste ha ett lexikon brevid sig. Usch vad tråkigt de är! Ska nog flytta till stockholm där man inte behöver bil, eller kanske köra en sån liten el bil som klassas som epa så jag är miljövänlig på köpet och kan skylla på de?! xD. Sen är de dyrt oxå, med tanke på den ekonomiska krisen och växthuseffekten så kanske jag ska skippa de helt och hållet de där med körkort?! Haha näe nu ska jag sluta för körkort vill jag faktiskt ha!
Ikväll så har jag ett stort uppdrag framför mig..jag ska städa och kasta saker i garderoben... Jag har så sjukt mycke saker som jag inte använder längre så de är på tiden. Måste bli av med de gamla så jag får lov och plats med nya saker. Så ikväll är de dax. Lär väl inte ha nå kläder kvar misstänker jag för jag använder inte äns en tredje del av de jag har, tycker inte om en tredjedel av de jag har heller. Känner att de är dax för en ny start. Hoppas jag får mycke pengar när jag fyller år. :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0