The secret

Min bibel är the Secret! De va länge sen jag började läsa den men nu kände jag att de va dax att läsa lite igen och jag mår som så mycke bättre efter jag har läst lite. De finns hopp här i livet. :p De är bara att verkligen ställa in sig på de man vill, och de tänker jag nu göra! Fick tillexempel tillbaka skatte pengar idag, 800 spänn! Snacka om att The secret verkar snabbt ibland :). Men min nästa sak kan nog ta lite längre tid men de är de värt :).



På lördag fyller jag år oxå, lite tråkigt att bli äldre för att jag är inte som ett otåligt barn längre och ser inte fram emot min födelsedag som jag brukade göra....triiist. :p Men jag ser fram emot nästa fredag för då blir de PARTY. Umgås med massa vänner mums!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0