Vilken av dom två?

Okej nu behöver jag hjälp, vad ska jag välja? Jag har från fem par glasögon nu bestämt mig för två av dom bästa men nu vill jag höra eran åsikt. Är som kluven och kan inte bestämma mig..





Förövrigt idag så klev jag upp 06.15 fatta tidigt! Jag skulle gå på riskettan meen jag hostade så jag låg dubbelvikt i en timme så jag kände att näe kanske inte så trevligt att sitta med massa folk i ett litet rum i 3½ timme pch hosta en massa så jag fick skippa de och boka om.. Känns sjuukt segt. Men jag ska få nån dunder hostmedel i eftermiddag så jag hoppas att de blir bättre snabbare än kvickt! Sen har jag precis komigt hem efter att ha lunchat med Mamma på Pause vilket va trevligt.
Men nu ska jag försöka att få ordning på mitt rum, rensa saker eftersom ni vet att jag är mycket duktigt på att spara på massa skrot. :p


Kommentarer
Em

SVÅÅÅÅRT! Men tror nästan dom första va?! =P

Puss!

2009-08-27 @ 19:44:44
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/
Sandra Salo

dom första!! jättefin i dom!

2009-08-27 @ 19:53:18
Cissi

Tack de tycker jag oxå :)

2009-08-28 @ 15:36:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0