-24 är inte nådigt!

Fy tusan va kallt de är ute nu!! -24 imorse när jag åkte in till jobbet..Knappt så bilen startade! Burr jag vill ha sommar sol och värme!!! Men en sak som är bra med kylan är att de är så vackert överallt! Verkligen Winter wonderland. :p Fin julstämning faktiskt. :) Alla går runt med stora halsdukar och jackor bärandes på massa påsar fyllda med julklappar. :) Har faktiskt köp två av 4 julklappar. Imorgon ska jag köpa mammas klapp, hon har vart riktigt snäll i år så de blir en riktigt fin klapp till henne som hon kommer njuta av. :D
Så här i juletider så känner jag att saknaden till folk som inte finns i närheten bli mycke starkare. Till exempel, vi ska montera ihop vår stora gran nu i helgen. Men hur kommer de kännas när pappa inte är med i år? Saknar dig pappsen! Men snart så kommer jag, har bestämt mig för att köpa biljetten efter jul så jag vet mer exakt hur mycke jag har att röra mig med. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0