all work no play

Sorry för dålig uppdatering men jag hinner inte skriva.. Uppe 6 på morgonen jobbar till 4 sen gå på stan och försöka hitta julklappar. Hem laga nån mat, svimma i soffan med fötterna i högt läge, eftersom jag får så ont i härlarna efter en dag på jobbet. Lägga mig tidigt för att orka med nästa dag, men imorgon så är de sista dan på denna vecka som jag ska jobba. Skönt faktiskt! Så kanske att de blir bättre i helgen och nästa vecka. :)
Och nu ska jag sova i ett rum som de ser ut som en bomb exploderat i, får ta tag i de imorgon.. Vill inte upp tidigt imorgon, inte äns solen har vaknat vid den tiden! :( Sen är de så förbannat kallt, -21 när jag åkte in till stan i morse.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0