Back Of and mined your own business, or get your facts right!

Idag har jag vart på stan i kylan, snacka om att få kuta mellan butikerna så man inte skulle frysa ihjäl! Just nu är de -26 och de har vart mellan -24 och -26 hela dagen. Global uppvärmning vet jag inte riktigt vart den försvann? , kallast vintern och snöigaste på lääänge här i östersund alla fall. Hur är de i resten av världen? Sjukt mycke snö för att vara december känns de som! Va ialla fall en mycket trevlig dag må jag säga.

Tycker att de är väldigt intressant hur mycke folk kan tycka och tänka utan sanningen i handen? Varför litar folk så blint på vad dom hör utan att reflektera över hur stor sanningshalt de är i de dom hör? Hur kan folk dra slutsatser utan att veta vad som vekligen hände? Jag tycker att folk ska Back Of and mined your own business, or get your facts right!



Kommentarer
Madde

Oj vad är det som har hänt?

2009-12-29 @ 15:44:07
URL: http://maddemoe.blogg.se/
Emelie

Här hade vi snö imorse, men det regnade bort lika fort som det kom. Har legat runt 5 plusgrader hela dagen. Saknar snön!!

Puss<3

2009-12-29 @ 20:20:15
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/
C

Inte bra Em förstår att snön saknas. Sa juh att du skulle komma hem över jul och nyår så du får känna på kylan och för att få träffa dig lite såklart! :) Här är de typ massa snö :) <3

2009-12-29 @ 23:51:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0