dan före dan före doppar dan?

Fy idag är de sådär kallt igen! -17,9 står de i köksfönstret, BURR!! Va nyss och satt in motorvärmaren så att radion funkar när jag ska köra lite senare. :) Ljudet går inte att skruva upp eller ned när de är jätte kallt nämligen. Idag ska jag in till stan igen och trängas med alla julklapps shoppare, men jag ska inte köpa julklappar utan jag ska köpa en födelsedags present till min käre bror som fyller år imorgon. Men har ingen aning om vad jag ska köpa... De är fan svårt att köpa till killar!! Ikväll så blir det "lilla-julafton" hos Sissi. Blir julfika och julklapps byte.:) Hihi hon kommer bli så nöjd över klappen hon ska få. :) Kan lägga upp en bild ikväll men inte nu för hon kanske hinner läsa, man vet aldrig. :p De är en blandning av nåt hon önskar sig och nåt hon älskar så de lär bli bra tror jag. :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0