häärligt

I morse vakande jag och de va så fint väder så när jag hade duschat och lite så så drog jag ut för att hämta ved. De blir väldigt kallt på nedervåningen nu när de är så kallt ute så vi eldar i köksspisen. Sen va jag bara tvungen att fota den vacka vinter naturen. Måste säga att vi bor otroligt fint! Kan inte bli så mycke mer vinter nu än vad de är!

Tjock-jackan va på och de blöta håret frös till is på bara några sekunder men oj så härligt de va! -22, strålande sol och pudersnö upp till knäna!

Så till min del 2 av min dag. Va på bio med Alex och såg 2012 filmen. Den va helt ok tycker jag, en helt ganska "vanlig" action film underhållande men förutsägbar. :) Men Alex gillade den inte, haha hon skrattade sig genom hela filmen :p.
Lockade håret idag för första gången med en plattång, de funkade juh faktiskt men de krävs nog lite träning innan de blir perfekt. Men nu ska jag gå och lägga mig för att orka med morgondagen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0