Helt jävla magiska 10 minutrerna!

Jag satt här vid datan och skulle precis börja städa och jag ser att dimman håller på att lätta och att de såg så fint ut så jag tog fram kameran och tog lite bilder på de, sen så känner jag i ryggen hur solen skiner så starkt igenom dimman och jag tittar ut och jag kan inte fatta hur jävla magiskt de såg ut ute! Jag kastar mig över minneskortet och drar ut de ur datan och skyndar mig att ta massa foton på hur otroligt vackert de va. Jag visste att jag va tvungen att va snabb och mycke riktigt 3 minuter senare så hade solen gått ner och de var borta. Så jag sätter mig vid datan igen helt stum och nöjd. Sen av nån anledning tittar jag ut genom fönstret igen och då ser jag att trädet utanför fönstret är full av domherrar med sina röda magar, dom bara sitter där i solnedgången. Helt magiskta 10 minuterna. Jag kan inte fatta vad jag just har sett! Helt sjukt!!!




Allt börja med att dimman lättar över sjön


Sen blev de helt magiskt vackert! Har inte redigerat denna bild måste jag understrycka! De såg ut så!!


Så sjukt fint!



Sen satt de domherrar i trädet och ni ser juh att de magiska med solen och de är borta och den här bilden är bara tagen typ 4 minuter senare! Helt sjukt!


Kommentarer
Madde

Jävligt fina foton!

2009-12-03 @ 19:31:54
URL: http://maddemoe.blogg.se/
Chomp the Lomp

Fan vad jävla fint!

2009-12-03 @ 21:41:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0