Allahjärtans Dags planer

Snart är det alla hjärtans dag igen, dagen då man ska visa och uppmärksamma sin kärlek till någon annan. Om det är en pojkvän, flickvän, kompis, mamma, pappa, syskon eller nåt annat. Jag tycker om alla hjärtans dag, många tycker att det är löjligt och affärernas sätt att känna extra pengar, men de behöver de juh inte vara. Att skriva ett kärleks brev eller baka hjärtmuffins är väl super mysigt!
Jag försöker hitta på nåt mysigt roligt och speciellt som jag kan överraska Paul med men det är lika svårt varje år. Vad gillar killar igentligen !? Någon som har ett förslag snälla hjälp mig :P 
Så nu på fredag uppvakta någon speciellt vem det än är ska du se va mycke kärlek och glädje du får tillbaka :)

 



                                              

Idag har jag haft den mysigaste morgonen på mycke länge, både jag och Paul hade sovmorgon i morse så vi låg bara och myste i morgonsolen. Så härligt när man får äntligen vakna till solen och inte mörker! :D

Vill ha sommar och sol! Bar mark och gröna träd med varma vindar!!!! sååååå less på vinter och kyla nu!


Kommentarer
linn

åh de är så svårt att hitta på något speciellt då man har mysigt mest varje dag, och det tycks ju ni VERKLIGEN ha :D

svårt de där, men när du kommer på nåt bra, hojta till ;)

2009-02-10 @ 10:57:33
URL: http://goblinn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0