Helg!

Nu är det helg igen!
Jag börjar min helg med att städa mitt rum, allt blir så hårigt när man har en katt som hårar av sig så jäkla mycket huvva.
Har fått mitt löshår nu också som jag ska ha på studenten. 150 slingor som älskade Emelie ska hjälpa mig med när det börjar närma sig :) hoppas det räcker 150 låter sjuuukt mycket men de är as lite blev jätte förvånad när jag såg hur lite de va, men har ja nå mer så kommer ja väl skramla. :P Får visa Emelie och fråga vad hon tror. :)
Ikväll blir det avkopplande hemma kväll med min kära mor och bror. Vi ska baka pizza och tända en brasa:) Lyckis mamma som fick blom bud, 3 jätte fina rosor med lite gröna saker från Urban.
Imorgon lördag vet ja inte vad som blir för Paul har planerat en överraskning vilket jag ser fram emot. Älskar verkligen överraskningar!! xD

Emelie vi måste komma på ett tema till hundra dagars också!!!



Kommentarer
Emelie

JAAAAJUST!

Det var ju det också. Har du nå förslag?

Puss

2009-02-20 @ 16:41:06
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0