Mysig Lördag

Alla hjärtans dag var den bästa alla <3 dag någonsin:) 
Det började med att jag gjorde frukost åt min väldigt morgontrötta pojkvän. Jag lyckades till och med med att göra ett hjärtformat stekt ägg :O en prestation i sig:P
Efter frukosten och en varm dusch så åkte vi in till stan för att kika lite. Paul bjöd mig på Lunch på Pause, världens mysigaste och bästa fik i stan! :) dock ganska dyrt....
Sen åkte vi hem myste i soffan pratade busade och sen lagade vi en väldigt lyckad och sen middag. MYS PYS!
Vi bestämde oss för att inte ge varandra presenter för att vi kände att det är roligare att vi gör nåt tillsammans hela dagen och njuta av varandras sällskap istället för att köpa massa onödiga grejor. Perfekt alla hjärtans dag:) Jag älskar dig babe! <3

                                    

Idag har jag inte vart på världens bästa humör, eller ja inte på webbdesignen alla fall... Vilket är förståligt eftersom allt bara gick fel. Men har gjort klart min hemsida idag alla fall! Fast imorse på psykologin hade vi debatt om Freuds teorier vilket jag tyckte va jätte kul! Jag äger på debattera xD
Nu när jag tänker efter värst vad jag har vart duktigt idag, har juh vart och tränat oxå så musklerna bara dallrar...
Medans jag lix håller på kanske jag ska städa?!  hmm näe de hinner ja nog inte innan lipstick jungel börjar. Osis verkligen :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0