Oturs dag eller Tur dag?!

Fredag den 13 jag förstår inte varför just denna dag sägs vara laddad med otur. Varför skulle denna dag med detta datum ha mer otur än någon annan dag? Har aldrig förstått mig på de.
För mig brukar alltid fredag den 13 vara en tur dag, saker brukar alltid gå bra då :). Jag tror att folk upplever att dom har extra mycke otur bara för att dom koncentrerar på de så mycke. Tillexempel, du spiller mjölk " typiskt va otur jag har" eller du halkar ute " fan jäkla oturs dag idag!". härre gud inte undra på att du halka ute de är juh snorhalt, tror knappast du halka bara för att de är fredag den 13:P
Näe ja accepterar inte att tro att denna dag är oturens dag!
Haha fast personen som från början kom på att fredag den 13 va en "otursdag" må va jävligt nöjd över att ha fått hela världen rädd för ett datum och dag xD hade jag alla fall vart:P




                                                      



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0