En sån dag..

Började med att kliva upp sex imorse, sjuukt tidigt, den tiden har juh fan inte äns solen klivigt upp än! Släppade mig till skolan till min hat lektion. historia. Trött som ett sviskon va ja kom dit bara för att få reda på att våran lärare är sjuk. kul... klockan har blivigt halv 9 och inget att göra. Så ja åkte hem och klädde av mig igen och la mig och sov sköönt:P dock segt att jag släpade mig hela vägen till skolan för att bara åka tillbaka typ direkt... hade nämligen bara den lekionen idag.
Men har städat lite i mitt rum idag, rensat som verkligen behövs.
Nu väntar ja på att lilla älsklingen ska komma hem så vi kan laga kyckling tacos :)        


Jag vill ha en liten mops!            



                                  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0