Klännings möte!

Idag har jag vart och planerat min balklänning idag med min sömmerska Bengta :D hon var jätte trevlig och vi kom överens bra:). Så nu har jag valt ut dom tyger jag vill ha så ska Bengta fixa mönstret till klänningen som jag ska prova vecka 6, efter de drar syningen igång. :D längtar tills jag få se den klar:)  Paul kommer få bära en slips och sån där bröstficks näsduk i cerise rosa :P men han tyckte de va coolt, lite pimp haha. Vi kommer bli de snyggaste paret XD

Näe nu må ja städa vidare, vilket är välbehövligt i mitt stackars rum!
funderar på att kanske tapetsera min vägg som ännu inte är klar....hur svårt kan de va?!



                                           



Kommentarer
madde

Ni kommer ABSOLUT

2009-01-24 @ 14:53:59
madde

Oj haha hann inte skriva klart innan det skickades XD! haha tänkte skriva "Ni kommer ABSOLUT bli det snyggaste paret <3! :D Helt FUCKING Drop Dead Gorgeous Klänning ! :D

2009-01-24 @ 14:55:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0