Måndag

Första måndagen som jag har vart på skolan den här terminen :O fy på mig! näe men ja har fatiskt vart sjuk.
Psykologin är alltid lika intressant tycker ja, tycker om sånt där! :) men Webb designen va så dryyyyg idag huvva, vi gjorde nästan inget på hela lektionen så ja blev sjukt rastlös :p 
Men idag hör och häpna så va jag och tränade, blir allt stolt över mig själv ibland. Nu när student tider nalkas så må man juh komma i form. Så klänningen sitter som en dröm haha!

Imogon är de tisdag igen, historia 3 timmar 8.15.... huvva! får kalla kårar bara av att tänka på de...Sängen käns läskigt skön speciellt på tisdag mornar. Jag kan väl inte hjälpa att ja är trött och inte förstår vad min lärare säger med sin konstiga brytnig.



Kommentarer
Emelie

Eva: Ni måste komma på lektionerna. Om ni inte förstås är jääättesjuka eller har jääätteförhinder.

Cissi: Eller är jääättetrött.



XDXDXDXDXDXDXD

2009-01-26 @ 22:51:37
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0