Bikini-Mjukisbrallor och tofflor...

Vad hände?! Från bikini till mjukisbrallor och tofflor... Men de får va dåligt väder nu så länge de är kalas på yran och stråket! :D Imorgon åker jag upp till Umeå igen men den här gången men mamma och Oscar. Vi ska gå ut och äta och sen på torsdag så åker Oscar till Ystad från Umeå. Bra att hålla sig sysselsatt för jag längtar så mycke till stråket och yran nu så jag smäller väl av snart! :D
Sen så kan jag berätta för er att jag kanske kommer ha room mates snart xD Jag Madde och Rebecka funderar på att skaffa en 4 tillsammans i Umeå, Fatta fet-fester vi kommer att ha haha! Brudar de må vi göra! :) Roligare att bo ihop med nån än att bo själv, tro mig haha! Sen blir juh allt mycke billigare oxå vilket är kalas bra :)

Fy de regnar så mycke så katten till och med vägrar att gå ut.. :p Men de smattrar juh mys på taket :)

By the way så har jag namnsdag idag xD Jag som brukar ha stenkoll när jag har de men i morse så blev jag riktigt överaskad när mamma kom insjungandes med frukost på säng och en hundralapp från mormor :D
Cecilia Margareta  Bergholm-Asplund


Kommentarer
Em

Grattis på namnsdagen gumsan :D <3

2009-07-20 @ 17:20:49
Madde

haha Grattis på namnsdagen!

2009-07-20 @ 21:02:32
URL: http://maddemoe.blogg.se/
Madde

apajagarvagen22145599.htm?ca=2&w=1" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vasterbotten/4apajagarvagen22145599.htm?ca=2&w=1



"4:a på jägarvägen

Månadshyra: 7 241:-

Boyta: 105 m²

Förstahandskontrakt

I hyran ingår Garage och kabel-TV

1 trappa upp, balkong

Bredband 100Mbit finns indraget (ingår ej i hyran)

Lugnt område

OBS! Tillträde 1 augusti"



Har mailat och visat intresse :P

Lätt att jag tar största rummet om vi får den ;) <3

2009-07-20 @ 21:45:46
URL: http://maddemoe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cecilia

<3

RSS 2.0